Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Poznaj innowacyjne podejście do sprzedaży i dowiedz się, jak odwrócić zasady sprzedażowej gry, by osiągnąć maksymalny rezultat! Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na kliencie. Nauczysz się tworzyć szczegółowy profil klienta i unikalną ofertę dostosowaną do jego potrzeb. Poznasz najlepsze praktyki budowania silnych relacji biznesowych. Przygotujesz prezentacje, które sprzedadzą za ciebie. Dowiesz się również, jak radzić sobie z obiekcjami klientów i reagować na reklamacje, jak pomyślnie zamykać sprzedaż i podtrzymywać relacje po sprzedaży. Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? prezentuje skuteczne i sprawdzone w praktyce strategie, techniki oraz narzędzia możliwe do wykorzystania w polskich realiach proponuje świadome i odpowiedzialne podejście do budowania długofalowych relacji z klientami podpowiada, jak sprzedawać lepiej i więcej bez uciekania się do nieuczciwych manipulacji i sztuczek odpowiada na pytania najczęściej zadawane przez handlowców, kierowników, konsultantów i menedżerów podczas szkoleń i warsztatów Izabela Krejca-Pawski – szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów. Stworzyła program podnoszenia wyników sprzedażowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej